Projektbeskrivelse

FørFør

Nyt logo til eksisterende virksomhed i Spanien. Tierra Nuestra er en vinhandel med 34 år på bagen, hvor det hidtidige logo var 15 år gammel. Opgaven gik ud på at skabe et nyt logo, der samtidig respekterede ideen bag det gamle logo, men samtidigt moderne, og brugbart online.

Det gamle logo forestiller en vinmark set fra oven, men Tierra Nuestra døjede med at det aldrig blev forstået rigtigt blandt kunderne eller medarbejderne. Det nye logo forestiller det samme, men set fra siden. Antallet af farver er reduceret. Mere strømlinet, moderne. Skrifttypen er ligeledes moderniseret til en skrifttype der egner sig til onlinepræsentation. Og i den forbindelse skrives navnet nu fuldt ud med minuskler, små bogstaver, idet skrivemåden i en browser efterlignes. Skriften der bruges er en variant af Fira Sans fra den kendte skriftdesigner Erik Spiekermann.

Tierra Nuestra betyder vores hjemegn, og hentyder til at firmaet sælger vine fra Spanien.

Der er blevet udarbejdet versioner hvor firmafarverne er blevet brugt som baggrund. Dette til brug for specielle tiltag online eller offline.

corporate color
corporate color
Kontakt os for tilbud på dit nye logo