Projektbeskrivelse

Gråsten Handelsstandsforening

Opgaven gik ud på at lave et nyt logo for Gråsten Handelsstandsforening til brug for foreningenes markedsføring. Herunder blandt andet arrangementer som foreningen står bag. Der skulle inkluderes elementer af et æble samt være i farver.

Handelslivet skulle gerne tilføres ny energi med logoet, signalisere at byen er under stadig udvikling, at der sker noget i byen.

Før

Efter

Resultatet blev et logo med dynamik bevægelse. Dertil hjælper skråskriften. Dele af Gråsten æblet kom også med, således at man ikke er i tvivl om hvor i landet man befinder sig. Æblet er efterfølgende også blevet brugt i markedsføringen af Gråsten af andre organistationer, såsom Gråsten Forum.

Der blev ligeledes lavet en version til brug på mørk eller sort baggrund, så som f.eks. de sorte t-shirts, der fremstillet til et sommerarrangement samme år som logoet blev lavet og taget i brug.

Kontakt os for tilbud på dit nye logo